دانلود آهنگ جدید افشین آذری با نام طلاق
آپلود فایل
صندلی تالار
سازه پارچه ای
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : ali
Afshin Azari - Talagh

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای افشین آذری به نام طلاق با لینک مستقیم
دانلود آهنگ طلاق از افشین آذری
ترانه : آرش توفیقی | آهنگساز : امید ساربانی | تنظیم : محمد حاجیان
دانلود آهنگ طلاق با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Afshin Azari – Talagh

 

متن آهنگ افشین آذری طلاق

نه من دست بلند کرده بودم تو روش نه نازکتر از گل شنیده ازم
یه چند ماهیه از خودش دوره ها یه چند ماهی میشه بریده ازم
نه کج رفته بودم بشه ادعاش نه هیزم که بتونم پستی کنم
رفیقی ندارم بپرسین ازش که این خونه رو خرج مستی کنم
ببین من واسه سقف این زندگی زمینو رو دوشم کشیدم بفهم
زمین و زمانم بدوزی به هم طلاقت نمیدم بفهم نمیدم
ببین من واسه سقف این زندگی زمینو رو دوشم کشیدم بفهم
زمین و زمانم بدوزی به هم طلاقت نمیدم بفهم نمیدم
♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید افشین آذری بنام طلاق

♫♫♫♫♫♫
وکیلش یکم نادرست پیششه می خوام پای هم عشقمو پس بدم
کسی دیده که پای پرونده ای وکیل و موکل به هم دست بدن
می خوای راه به راه لج کنی کج بری تو میبازی این خط و این هم نشون
تو که شعله شو می پزی شب به شب هنوز رابطه کاریه بینتون
ببین من واسه سقف این زندگی زمینو رو دوشم کشیدم بفهم
زمین و زمانم بدوزی به هم طلاقت نمیدم بفهم نمیدم
ببین من واسه سقف این زندگی زمینو رو دوشم کشیدم بفهم
زمین و زمانم بدوزی به هم طلاقت نمیدم بفهم نمیدم

 

لینک های دانلود آهنگ :

DOWNLOAD
MP3 128kb




:: بازديد از اين مطلب : 173
|
امتياز مطلب : 4
|
تعداد امتيازدهندگان : 1
|
مجموع امتياز : 1
تاريخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: